2018. november 29., csütörtök

lazac rózsaszín sztreccs hosszú szűk farmer nadrág S 26 - újszerű - Jelenlegi ára: 500 Ft

Bár használtnak jelöltem, ezt a farmert sosem hordtam, de az eredeti állapotához képest a szára le lett szűkítve, vége hosszabbra lett engedve, a dereka pedig be lett véve. Hibája nincs, de rájöttem, hogy nem az én színem. A térdénél elöl az anyag két helyen gyárilag ráncolt. Rugalmas, sztreccs farmerből készült, ezért jelöltem be több méretet.
Javasolt méret: S
Belső szárhossz: kb. 78 cm
Külső szárhossz: kb. 100 cm
Derékbőség: kb. 62-74 cm
Csípőbőség: kb. 87-97 cm
Köszönöm, hogy itt voltál, nézd meg a többi aukciómat is, folyamatosan töltök fel újakat!
A postaköltségen spórolhatsz, ha egyszerre több terméket veszel! : )


Jelenlegi ára: 500 Ft
Az aukció vége: 2018-12-20 11:42 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése